sobota, 26 lipca 2014

TOP 5 małych psich ras


Witam!

Chciałabym dziś zaprosić Was do przeczytania nietypowego wpisu. A więc.... Przedstawię dzisiaj TOP 5 najsłodszych małych psich ras. Jest to oczywiście moje zdanie ;)

Mój Tami ;)


Skąd taki pomysł?

Od dziecka kochałam psy. Czy to duże, czy to małe. Można powiedzieć, że to po części moje zainteresowanie. Są to niezwykłe zwierzęta, inteligentne, przemiłe i ... piękne.  Sama posiadam dwa- owczarka niemieckiego- Tamiego (jest wyżej na zdjęciu ;) ) oraz kundelka- Tobiego. 

A więc przejdźmy do TOP 5-ki :D



MIEJSCE 5

WEST HIGHLAND WHITE TERRIER


West zdecydowanie nie nadaje się na psa leżącego cały dzień na kolanach właściciela. To energiczny i ruchliwy pies. Ma typowy charakter terriera i silny instynkt myśliwski.


MIEJSCE 4

YORKSHIRE TERRIER


Yorki są psami chętnymi do zabawy, aktywnymi. Należy nie zapominać, iż pomimo ich słodkiego wyglądu posiadają wszytkie cechy temperamentu terriera. Chętnie stróżują, są czujne, zwinne i szybkie. 




MIEJSCE 3

MOPS


Idealnym dniem mopsa byłoby przeleżenie całego dnia na kolanach właściciela. Jest idealnym psem rodzinnym. 

*Z dedykacją dla Masami, ponieważ jest to jeden z jej ulubionych psów ;)




MIEJSCE 2

MALTAŃCZYK



Maltańczyki uwielbiają spędzać czas z ludźmi. Jest on bardzo łagodny w stosunku do nich. Ma też instynkt stróża, z rezerwą traktuje nieznanych.




MIEJSCE 1

BLOŃCZYK


Pies ten uwielbia towarzystwo. Łagodny, wesoły, skory do zabawy pies lubiący dzieci, inteligentny oraz ruchliwy.



Kolejność nie ma tak wielkiego znaczenia, ponieważ wszystkie pieski są KOCHANE! Wybrałam na miejsce 1 bolończyka, bo przypomina mi małą owieczkę :) Po za tym ma cudne futerko i jest na prawdę słodki ;)



Planuję dodać w najbliższym czasie inne "topki" z rasami psów. Zapraszam serdecznie do śledzenia naszego blooga!


Pozdrawiam
MORSKA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz