czwartek, 24 lipca 2014

Gra na gitarze- najprostsze chwyty

Witam! 

Dzisiejszy post jest kontynuacją tematu o gitarze. Poprzedni wpis możecie znaleźć o tutaj :)

Zacznę od tego, iż sama bałam się opanować chwyty, tak aby swobodnie przechodzić z jednego do drugiego. Kiedy zaczęłam ćwiczyć, umiejętność ta z dnia na dzień wydawała się coraz to prostsza.
Przedstawię teraz 4 proste akordy. Po nauczeniu się ich będziecie już w stanie zagrać najprostsze piosenki i melodie ;)




  • Pierwszym i podstawowym akordem jest akord C. W nim przytykamy (od lewej) w taki sposób jak na zdjęciu 2, 3 i 5 strunę.



    


  • Oto akord A. W nim przyciskamy 3,4 i 5 strunę. ( Patrz na zdjęcie)



 

  • Akord G jest jednym z najbardziej powtarzających się akordów, więc warto się nauczyć ;) Tu przytykamy 1 strunę, 2 i 5. (Patrz na zdjęcie) 



  • Ostatnim na dziś akordem jest akord D. Pojawia się również dosyć często. Teraz przyciskamy 3, 4 i 5 strunę. (Patrz na zdjęcie) 





Myślę, że powyższy mini poradnik będzie dobrym początkiem Waszej przygody z gitarą ;)
Z całego serca życzę wszystkim POWODZENIA :D


W niedalekiej przyszłości napiszę post o innych, dość prostych chwytach. Zachęcam do śledzenia naszego blooga.


Dziękuję i gorąco pozdrawiam
Morska



1 komentarz:

  1. Faktycznie w końcu od czegoś należy zacząć naukę gry na gitarze i ja jestem zdania, że właśnie taki chwyty będą dobrą sprawą. Mi również podoba się to co przeczytałam na stronie https://stalowemiasto.pl/artykuly/artykuly.php?mode=pokaz&id=50579 gdyż już teraz wiem jak szukać dobrych gitar akustycznych.

    OdpowiedzUsuń