środa, 23 lipca 2014

Najpiękniejsza książka







Witam wszystkich serdecznie 


Niedawno skończyłam czytać pewną niezwykłą książkę. Powiem wam szczerze, że w chwili obecnej mam obawy, iż już nigdy nie znajdę równie PIĘKNEJ pozycji. Ale założę się, że takie książki jeszcze są. No cóż, będzie trzeba poszukać.


Jest to jedna z tych książek, podczas których czytania można śmiać się i płakać jednocześnie, a przy tym jest mądra - autentycznie daje do myślenia.


O jakiej pozycji mówię? Poznajcie książkę tak niesamowitą, że nie poprzestaniecie na przeczytaniu jej tylko jeden raz... Oto przed wami...


"GWIAZD NASZYCH WINA" autorstwa Johna Greena


 


Główną bohaterką powieści jest szesnastoletnia Hazel, która choruje na raka tarczycy. Dzięki pewnemu lekarstwu jej życie zostało przedłużone o kilka lat, jednak ponieważ płuca dziewczyny niemalże nie pracują, stale musi być podłączona do butli z tlenem oraz poddawać się rozmaitym, ciężkim zabiegom. Hazel uczęszcza na zajęcia "Grupy wsparcia". Tam właśnie pewnego dnia pojawia się nowy chłopak - Augustus. Ku zdziwieniu dziewczyny nie kryje on zainteresowania jej osobą. To właśnie dzięki niemu życie dziewczyny ulega zmianie.



"Tak zaczyna się dla niej podróż, nieoczekiwana i wytęskniona zarazem, w poszukiwaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania: czym są choroba i zdrowie, co znaczy życie i śmierć, jaki ślad człowiek może po sobie zostawić na świecie."


 



Osobiście nigdy nie lubiałam czytać książek o chorobach i o cierpieniu z nimi związanym. Wydawały mi się niesamowicie dołujące. Byłam więc pozytywnie zaskoczona czytając "Gwiazd naszych wina". Według mnie ta książka przedstawia życie chorych w całkiem innym świetle. Zaufajcie mi. Tak jest na prawdę!


No i jeszcze jedno. Prawdopodobnie trudno będzie się wam oderwać od tej lektury, więc od razu trzymajcie przy sobie pudełko chusteczek ;)



DLA TYCH, CO LUBIĄ OGLĄDAĆ FILMY...

Powstała ekranizacja książki, która miała swoją premierę 6 czerwca 2014 r. Oto  zwiastun :)



Jeszcze raz powiem, że na prawdę warto przeczytać tą książkę, którą z pewnością można zaliczyć do "najpiękniejszych książek świata"



Pozdrawiam, 
♥ MASAMI ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz