środa, 30 lipca 2014

Muzyka nietypowa



Cześć wszystkim,
chciałabym powiedzieć, że na prawdę cieszę się że czytacie kolejnego posta na naszym blogu :) 





A więc na przekór wszystkiemu, dziś piszę jeszcze o czymś innym. Dotąd moje posty dotyczyły jedynie książek oraz podróży . Ale nie myślcie, że to są moje jedyne zainteresowania! O ile wytrwacie, to z biegiem czasu zauważycie, iż jest tego bardzo dużo :D



Jak głosi tytuł, dziś powiemy trochę o "Muzyce nietypowej". No może nie dla każdego, bo dla mnie to wszystko wcale nietypowe nie jest i pewnie znajdą się osoby, które także tak sądzą. Ale założę się iż jakieś 80% społeczeństwa jest głownie (nie "tylko", ale "głównie") zasłuchane w:

a) kawałkach puszczanych w radiu
b) popularnej muzyce amerykańskiej

I ja wam nic nie mówię, nie myślcie, że to coś złego słuchać tego. Ba, ja też słucham muzyki amerykańskiej. Ale przyznam się jednak, że radio ograniczam. Lecz to dla tego, że po prostu nie wszystko, co w nim puszczają trafia w mój gust muzyczny.


A więc ten post powstał z myślą o tym, aby zachęcić was do troszkę głębszego poznawania muzyki. Chcę wam pokazać, że warto poszukać jakiegoś ciekawego wykonawcy/zespołu/gatunku muzycznego. To wszystko daje na prawdę miłą satysfakcję. W końcu słuchamy czegoś oryginalnego, czegoś co po części jest "nasze" (nie dosłownie, ale tak się można poczuć). A muzyki do odkrywania jest pod dostatkiem. Pod skorupką "tego co znają wszyscy" kryje się miła niespodzianka. Według mnie, wygląda to mniej więcej tak:


Banalny wykres pokazujący ilość "Znanych i mniej znanych piosenek"
 


A więc ponieważ pochwaliłam się już przed wami, tym, że lubię odkrywać nowe rzeczy, wypadało by sypnąć z rękawa paroma piosenkami. Tak też z chęcią uczynię.



Utwór nr 1
Priscilla Ahn ~ "Fine On The Outside"
Nowe anime Studia Ghibli, więc też nowa piosenka, która pozwoliła mi się znaleźć...







Utwór nr 2
NeedToBreathe ~ "Something Beautiful"
Pisałam, o popularnych amerykańskich, to teraz macie nie popularne amerykańskie :P







Utwór nr 3
DAGADANA ~ "List do ciebie"
Pierwszy raz słuchałam w "Dzień dobry TVN" i po prostu... No ta piosenka ma w sobie coś, dzięki czemu jest wyjątkowa. Poezja śpiewana... (jeśli zwrotki wydają się wam smętne, poczekajcie do refrenu!) No i świetny teledysk kręcony w Tokio!





Tak, to tyle z mojej strony. Dalej szukajcie sami, bo na prawdę warto!


Myślę też, że jak tylko coś znajdę i uzbiera sie tych piosenek, no może z 5, to stworze kolejnego posta z moimi odkryciami.



A może wy też podzielicie cię niezwykłymi piosenkami o których mało kto wie? Zapraszam do pisania tytułów w komentarzach!



Miłego słuchania nietypowej muzyki,
życzy i pozdrawia
♥ MASAMI ♥
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz