poniedziałek, 21 lipca 2014

Gra na gitarze dla początkujących

Witam!



Chciałabym dziś zachęcić wszystkich do gry na gitarze.... Bo czemu by nie? :)

Część osób uczęszcza na lekcje gry na gitarze, lecz ja mam na myśli pobrzękiwanie sobie samemu w domu.




Myślę, że najważniejszą rzeczą jest dobre nastawienie i .... Gitara. Bo bez niej, chyba mało co zdziałamy ;)
Na początek powinniśmy się zastanowić nad celem naszej nauki. Zadajmy sobie pytanie... Po co? 
Jest to oczywiście sposób na zwalczanie nudy, a efektywna praca przynosi efekty i spełnienie. Przede wszystkim można zagrać swoją ulubioną piosenkę, podegrać przy ognisku, czy komponować samemu. Jest to kwestia osobista.



Moja mama kiedyś pokazała mi swoją starą gitarę i nawet mi przez myśl nie przeszło, że granie na tym instrumencie może być tak przyjemne. Kiedy chcę czymś zająć ręce, siadam na kanapę, biorę do rąk to niezwykłe źródło muzyki i gram swoje ulubione piosenki. 

Gwarantuję, iż jest ogromna satysfakcja jak cokolwiek uda się wybrzdękać!




Już w następnym poście!
O najprostszych i najważniejszych chwytach oraz innych ważnych wskazówkach dotyczących gry!
Zapraszam!






POZDRAWIAM
Morska

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie należę do osób zaawansowanych, gdyż w sumie od niedawna grywam na gitarze. Swoją gitarę kupiłam bezpośrednio z http://e-gitara.net.pl/gitary-klasyczne-warszawa-sklep/ i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń