wtorek, 26 sierpnia 2014

Zainspiruj się!





 Ahoj!


Dziś postaram się was nieco oświecić i zainspirować, a czy mi się uda, hmm... no nie wiem, ale mam taką nadzieję  :-)


Niezależnie od wzrostu, każdemu nie raz udało się głową dosięgnąć chmur. Mi też się zdarza, lecz najczęściej przypadkowo (skutek uboczny wieczornej nawałnicy pomysłów- niepożądana bezsenność!). Jednak dziwnym trafem zawsze, gdy zależy mi na stanie "oświecenia", czuję pustkę. Kompletnie nic nie przychodzi do głowy. Nic przez wielkie "N". A wtedy...



I w tym miejscu zaczynam. Zaproponuje kilka metod, które są w stanie pomóc przy kompletnym braku idei. Pokażę wam, skąd czerpać inspiracje.


Oto kilka sprawdzonych przeze mnie metod:



#inspiracja 1


Oto strona, którą polecam każdemu. Jest to moje ulubione miejsce w sieci- potrafiłabym przesiadywać tutaj wiekami! Z radością wyznam wam iż moja wizyta na Zszywce kończy się zawsze głową pełną pomysłów :) Plusem jest tutaj fakt iż to strona polska, więc jeśli pragniemy wyszukać daną frazę, hasło wpisujemy w naszym ojczystym języku! 



 
#inspiracja 2
 
 
Jest to z pewnością najpopularniejszy serwis tego typu. I słusznie, gdyż obejmuje cały świat :) Z początku kompletnie się w nim gubiłam, ale z czasem nabrałam wprawy. Na początku konto założyłam, żeby oglądać obrazki dodawane przez Marisse Meyer, ale cii :P Później przekonałam się o możliwościach tego serwisu. Zaleta- jest ogólnoświatowy, co daje duże możliwości podczas wyszukiwania podanej frazy. Wada- trzeba wpisywać je po angielsku.




#inspiracja 3
 


Serwis na prawdę nie jest zły, lecz ja mimo wszystko uporczywie używam dwóch powyższych, więc z tej strony korzystam okazjonalnie. Ale korzystam! To, co przyczyniło się do mniejszego zainteresowania nią z mojej strony jest fakt, iż nie posiada wersji mobilnej. Za to duży minus... A mogło być bardzo dobrze! I tak zachęcam was do zapoznania się z tą stroną ;)




#inspiracja 4
SZAFKI I SZUFLADY
! nie wymaga dostępu do sieci !



No to na koniec inspiracja à la Masami z której korzystam zawsze na pierwszym miejscu... Na prawdę! A więc kiedy stwierdzę iż muszę coś po prostu stworzyć, już bez myślenia (tak bardzo weszło mi to w nawyk!) wstaję i chodzę po pokoju zaglądając gdzie się da. Stare zeszyty, zapomniane gazetki oraz porzucone ulotki i wizytówki zawsze kryją w sobie pewną nutę inspiracji. Czasochłonne, ale na swój sposób przyjemne zajęcie :) Polecam każdemu!




A co do stron internetowych, swoimi czasy bywałam na chińskim odpowiedniku Zszywki, czyli DUITANG.COM . Ciekawa sprawa- można porównać, jak zmieniają się upodobania w różnych kulturach! Na prawdę, znajdziemy tam nie raz całkowicie inne rzeczy niż na Zszywce czy Stylowi. Szczerze polecam fanom Azji :)




CZY KORZYSTACIE Z TYCH STRON? A MOŻE MACIE JAKIEŚ WŁASNE SPOSOBY NA SZUKANIE NIETUZINKOWYCH POMYSŁÓW? PISZCIE KOMENTARZE O TYM, CO WAS INSPIRUJE :) 





W pogodnym nastroju,
pozdrawiam was serdecznie,
wiecznie głodna pomysłów (i dobrych książek :3)
♥ MASAMI ♥ 

1 komentarz:

  1. U mnie to często działa tak, że kupuję materiał - coś co mi się podoba i on jest dla mnie inspiracją, co tam z niego stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń