czwartek, 21 sierpnia 2014

BAJKI NASZEGO DZIECIŃSTWA- Krecik #2

WITAM! 

Dziś drugi post z serii:  Bajki naszego dzieciństwa. Pierwszy możecie spoglądnąć tutaj. Nie będę owijać w bawełnę, bierzmy się więc do roboty :D
  


                                                     

W tym poście zajrzymy trochę bardziej w przeszłość, a mianowicie do 1956 roku. Wtedy to oto "Krecik", nasz główny bohater posta, w wersji czechosłowackiej zagościł po raz pierwszy na ekranach. Przez te wszystkie lata, aż do 2002 był i nadal jest emitowany w telewizji. 

                                               


Ja Krecika i jego przyjaciół poznałam jako malutkie dziecko, pokochałam tą bajkę od razu. Uwielbiałam w niej fabułę, jak i spokój, który w niej gościł. Mama wówczas, co jakiś czas nagrywała nam ( mi i mojemu bratu) odcinki, które potem w kółko oglądaliśmy. Tak na prawdę nigdy mi się to nie znudziło. 




A tu przedstawiam 3 moje ulubione odcinki :D Ponieważ na YouTubie nie potrafiłam znaleźć, linki po kliknięciu prowadzą do portalu Kreskowki.Tv







Krótko ale i zwięźle i na temat ;) 

A czy Wy oglądaliście tą bajkę? PISZCIE! :D

Pożegnam się z Wami krecikowym "ahio" :D

POZDRAWIAM
MORSKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz