czwartek, 14 sierpnia 2014

The Sims 3- mały, wirtualny świat

WITAM!

Dziś chciałabym napisać trochę o niesamowitej grze, na temat której na pewno wiele słyszeliście. W tym poście skupię się tylko na The Sims 3, czyli najnowszej wersji wydanej przez Electronic Arts (czwórka wychodzi we wrześniu ;) )






Dlaczego ta gra jest dla mnie wyjątkowa?

Kiedy byłam mała,kuzyn po raz pierwszy pokazał mi The Sims, pierwszą wersję gry, Od razu mi się spodobała, pomimo tego że nie zbyt ogarniałam co i jak. Po jakimś czasie zakupiłam tą wersję, następnie parę dodatków aż w końcu dostałam pod choinkę najnowszą - The Sims 2. Była niesamowita, uwielbiałam w nią grać. Nareszcie wyszła Trójka, kiedy oglądałam te wszytkie zwiastuny, dodatki itp. na nowo się w niej zakochałam.


Może dziwnie się pisze o tym, że się "zakochało w  grze", ale ma ona coś takiego magicznego, co po prostu przyciąga. Wydaje mi się, że przypadła mi wyjątkowo do gustu, ponieważ lubię się opiekować ludźmi, a tam jakby nie było, się nimi opiekuje. Sam decydujesz jaki Sim jest, jak się nazywa, jak wygląda, jakie ma cechy charakteru, co lubi, gdzie pracuje, gdzie mieszka, w kim się zakochuje itd...
To wszytko sprawia, że budujesz swój mały świat... Tak... W tej "zwykłej" grze, która jest symulacją życia.


Przygotowałam parę zdjęć, które być może przemówią do Was i zachęcą lepiej niż słowa ;)




















*Wszystkie screeny zostały wykonane prze mnie. Dodam że posiadam dodatki, stąd te konie i niektóre rzeczy ;)


Wkrótce pojawią się inne posty na temat The Sims. ZAPRASZAM!


Pozdrawiam
MORSKA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz